Wydrukuj tę stronę

5 kroków, które poprawią efektywność sprzedażową recepcji

5 krokowWielu menedżerów z branży beauty nie docenia potencjału recepcji. Pracujące tam osoby rzadko otrzymują więc szczegółowe informacje czy szkolenia z zakresu sprzedaży i promocji, a ich zadania ograniczają się najczęściej do podstawowej obsługi klienta i prostych zajęć organizacyjnych.


Odpowiednie przygotowanie pracowników recepcji przynosi doskonałe efekty i pomaga zwiększyć obroty salonu. Czas, który spędzają oni z klientem podczas finalizacji wizyty to całe mnóstwo okazji do zaprezentowania produktów i usług, a także przybliżenia związanych z nimi korzyści. Słowem: doskonała szansa na zwiększenie sprzedaży.


Co zrobić, aby wykorzystać ten potencjał? Jak poprawić efektywność sprzedażową recepcji i odpowiednio wyszkolić jej pracowników?

 

Tajemnica sukcesu opiera się na pięciu krokach, opisanych w najnowszej lekcji Akademii Versum. Zbiór praktycznych wskazówek przygotowała Marta Fiłoń - aktywny trener z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa. Specjalistka na co dzień zajmuje się przygotowywaniem specjalnych rozwiązań zwiększających efektywność i sprzedaż w branży beauty.

 

 

Nowa lekcja jest dostępna pod adresem: https://www.akademiaversum.pl/5-krokow-ktore-poprawia-efektywnosc-sprzedazowa-recepcji/

 

Oceń ten artykuł
(4 głosów)