Zbudowanie spójnego wizerunku firmy to podstawa działań marketingowych. Dlaczego? Bo gdy na rynku co rusz pojawiają się nowe placówki, coraz trudniej jest wyróżnić się na tle konkurencji. Z drugiej strony, gdy biznes ma konkretną tożsamość, pozyskiwanie klientów i zdobywanie ich zaufania staje się znacznie łatwiejsze.
Kluczem do skutecznego kreowania wizerunku marki jest dobrze przygotowana identyfikacja wizualna. To ona nadaje firmie “twarz”, zapewnia spójność wszelkich działań promocyjnych i pomaga wyróżnić się na tle konkurencji. Gdy zostanie dobrze zaprojektowana, przez lata będzie wspierać biznes i ułatwiać jego rozwój.
Czym cechuje się dobra identyfikacja wizualna i dlaczego ma tak wielkie znaczenie? Zapraszamy do lektury najnowszej lekcji Akademii Versum, w której znaleźć można solidną dawkę przydatnej wiedzy. Autorem materiału jest Marcin Dębski - projektant z wieloletnim doświadczeniem. Niemal od początku istnienia Versum projektuje wizję produktu doskonałego z naciskiem na interfejs i doświadczenia użytkownika. Odpowiada także za jakość i spójność wizerunku marek Versum i Moment.
Cała lekcja dostępna jest pod linkiem:
https://www.akademiaversum.pl/dobra-identyfikacja-wizualna-salonu/