Wydrukuj tę stronę

Event jako sposób na promocję salonu i budowanie relacji z klientami

eventEventy uznawane są za jedną z ciekawszych i bardziej efektywnych metod budowania relacji z klientami, promocję firmy oraz sposób na kreowanie świadomości marki. Eventy niezwykle dobrze przyjęły się w branży hair & beauty, która chętnie uczestniczy we wszelkiego rodzaju wydarzeniach, bądź sama takie organizuje.

 

Dlaczego eventy mają takie znaczenie? Przede wszystkim to szansa na osobiste spotkanie z klientem – rozmowę, wymianę opinii, wsłuchanie się w jego potrzeby, plany czy oczekiwania. To również możliwość bezpośredniego zaprezentowania firmy oraz pracowników, okazja, aby umiejętnie podkreślić atuty firmy albo na żywo zademonstrować najnowsze usługi i produkty. Eventy często mają długofalowe efekty, a co więcej świetnie sprawdzają nawet w małych salonach oraz gabinetach.

 

W najnowszej publikacji Akademii Versum, Monika Szybowska – wieloletni praktyk marketingu i współpracownik Versum, szerzej analizuje to zagadnienie. Z nowej lekcji można dowiedzieć się m.in. jakie wydarzenia mogą organizować salony i gabinety urody, jak sprawnie zorganizować event oraz o jakich szczegółach pamiętać, żeby cała akcja zakończyła się sukcesem.

 

 

 

Tekst dostępny pod adresem:

http://www.akademiaversum.pl/event-sposob-na-promocje-salonu/

Oceń ten artykuł
(2 głosów)