Wydrukuj tę stronę

Jak salon urody może budować lojalność klientów?

lojalnosc urPierwsza zasada lojalności brzmi: Tylko zadowolony klient ponownie skorzysta z usług Twojego salonu. Niestety nawet doskonała obsługa dziś już nie wystarczy, by zatrzymać kogoś w salonie. Współczesny klient chciałby czuć się wyróżniony i doceniony, a o jego lojalność należy stale zabiegać.

 

Doskonała obsługa klienta to w dalszym ciągu podstawa, należy ją jednak traktować wyłącznie jako fundament budowania dalszego zaangażowania. Aby ktoś wrócił na kolejny zabieg, musi czuć się dobrze w salonie, otrzymać najwyższej jakości usługę oraz profesjonalną poradę. To sposób, aby budować relacje. Niestety nie zawsze wystarczający w budowaniu lojalności. Aby mieć gwarancję, że klient powróci, trzeba sprawić, by poczuł się wyróżniony. Nawet wyjątkowe traktowanie, czy serwowanie ulubionej herbaty nie zawsze wystarczą. W takich sytuacjach przychodzą natomiast z pomocą programy lojalnościowe, które nagradzają klientów za kolejne wizyty, zwiększając tym samym ich przywiązanie.

 

Salony urody mogą korzystać z różnych, gotowych już rozwiązań lub samodzielnie wypracować model nagradzania klientów. Marta Fiłoń – ekspert i trener branży beauty, dzieli programy lojalnościowe na: spontaniczne oraz automatyczne, wyjaśniając jakie są wady i zalety każdego z rozwiązań. Szerszą prezentację tematu można znaleźć w najnowszej lekcji Akademii Versum.

 

Materiał dostępny pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/jak-salon-urody-moze-budowac-lojalnosc-klientow/

 

Oceń ten artykuł
(3 głosów)