Wydrukuj tę stronę

Jak wykorzystać marketing SMS w salonie?

sms marketingSiła marketingu SMS polega na jego wysokiej skuteczności. A skuteczność ta wynika głównie z popularności telefonów komórkowych i z tego, jak bardzo ich posiadacze są do nich przywiązani. Telefon zawsze znajduje się w pobliżu i prawie natychmiast sięgamy po niego na dźwięk nadchodzącej wiadomości. SMS nie trafia do spamu ani nie gubi się wśród innej korespondencji. Niemal 100% wiadomości zostaje przeczytanych.

 

Salony fryzjerskie, kosmetyczne czy spa znajdują się w tej sprzyjającej sytuacji, że mają osobisty kontakt, a zatem możliwość budowania bliskich relacji z klientem. Osoby, które pozostawiły swój numer telefonu, właśnie zamierzają albo już korzystały z usług danego miejsca. To oznacza, że go znają, a ponowny kontakt będzie czymś zupełnie normalnym. Dla salonu i gabinetu to doskonała okazja, aby zacieśniać relacje i zachęcać do kolejnych wizyt.

 

Naturalnych powodów do kontaktów znajdzie się wiele: przypomnienia o wizycie, życzenia urodzinowe lub świąteczne, zaproszenie na wydarzenie w salonie, nowy zabieg, czy propozycja ciekawej oferty promocyjnej. Co więcej kampanie SMS są proste i szybkie w realizacji, a efekty łatwe do sprawdzenia. Warto natomiast dobrze zaplanować działania i bliżej przyjrzeć się kilku detalom, które mogą znacząco wpłynąć na efektywność całej akcji.

 

Jeśli zastanawiasz się jak usprawnić komunikację z klientami w salonie oraz jak organizować skuteczne kampanie SMS zajrzyj do najnowszej lekcji Akademii Versum. Monika Szybowska, marketingowiec z wieloletnim doświadczeniem podpowiada dlaczego i jak korzystać z potencjału tego narzędzia marketingowego.

 

Lekcja dostępna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/marketing-sms-w-salonie/

 

Oceń ten artykuł
(3 głosów)