czwartek, 28 października 2021
Miło Cię widzieć!

Kto nie ryzykuje ten traci - wywiad z Panią Olgą Pecką

Prowadzi Pani salon fryzjersko-kosmetyczny w Katowicach. Jak opisałaby Pani swoją klientelę?


  • Moja klientela jest dość wymagająca. Klientki zwracają uwagę na nowości, oraz na profesjonalizm wykonywania zabiegów. Dla nich liczy się wysoki poziom obsługi klienta, czyli przede wszystkim indywidualne traktowanie, oraz łatwość umawiania się na usługi.

 

Co skłoniło Panią do podjęcia decyzji o zmianie sposobu zarządzania salonem? Dlaczego zdecydowała się Pani, by wzbogacić stronę www salonu o możliwość rezerwacji on-line?


  • Skłonił mnie do tego kroku fakt, że żyjemy w dobie Internetu. Klienci mogą zarezerwować bilety do teatru i na pociąg, mogą kupić przez Internet bilet na samolot, oraz uzupełnić za pośrednictwem sklepów internetowych całą garderobę, lub zaopatrzyć się w sprzęt domowy. Brak reakcji na ten widoczny trend byłby błędem z mojej strony. Moje klientki  mogą łatwo umówić się na wizytę i doceniają mnie i mój salon jako „idący z duchem czasu”. Cieszą się, że mogą zapisać się do wybranej fryzjerki właśnie wtedy, kiedy o tym pamiętają i mają na to czas, czyli np. o 24 w nocy, lub podczas weekendu.


Czy nie bała się Pani zmiany, jaką niósł ze sobą początek stosowania systemu do zarządzania salonami? Jak szybko przywykła Pani do dużej roli komputera w salonie?


  • W przypadku większości zmian przedsiębiorca odczuwa obawy o swój biznes, ale kto nie ryzykuje ten po prostu na tym dużo traci. Niczego nie żałuję, a wręcz przeciwnie! Ja przyzwyczaiłam się bardzo szybko do systemu, ponieważ dostałam świetne wsparcie od  zespołu Zapisy24.pl, odpowiadali szybko i zrozumiale na każde moje pytanie. Nigdy nie czułam się ignorowana. Moje pracownice też momentalnie przywykły do tych zmian. Teraz cieszą się usprawnieniem ich pracy.

 

Proszę wskazać trzy najistotniejsze zmiany jakich Pani doświadczyła od momentu wprowadzenia rezerwacji on-line.


  • Przede wszystkim oszczędzam czas, bo zmniejszyła się liczba telefonów od moich stałych klientów, którzy przerzucili się na rezerwację on-line. Kolejną ważną dla mnie zaletą jest zwiększenie się liczby nowych klientów. Dzięki łatwości rezerwacji on-line, oraz dzięki temu, że moja najbliższa konkurencja jej nie ma przyciągam zachwyconych klientów. Trzecią, najważniejszą z mojego punktu widzenia zaletą jest usprawnienie organizacji pracy. System pracuje za mnie, umawia klientów, podlicza wszelkie dane, mam dostęp do informacji o wszystkim co dzieje się w moim salonie.

 

System Zapisy24.pl to nie tylko rezerwacja on-line ale też wiele korzyści  dla właściciela Salonu, czy tak?


  • Jako właścicielka mam większą kontrolę nad magazynem, wiem kiedy należy uzupełnić stany produktów, co schodzi najszybciej, czego będę potrzebowała w przyszłości. System pomaga mi kontrolować czas pracy pracowników, wiem który z nich jest najbardziej wydajny. Najbardziej cenię sobie funkcję sumowania usług z całego miesiąca, co pozwala mi prowadzić owocne analizy.

 

Jakie są reakcje klientów na możliwość rezerwacji on-line?


  • Większość klientów jest zachwycona dostępnością rezerwacji w salonie o każdej porze dnia i nocy. Spotykam sie nawet z opiniami: "Wspaniale, że to pani ma, bo mogę sobie sprawdzić, kiedy ma pani wolne i mogę sobie spokojnie zaplanować wizytę”. Owszem, jest   taka grupa ludzi, która nie korzysta z Internetu i woli zadzwonić, ale jest ich tylko garść. Na szczęście system umożliwia tradycyjną rezerwację telefoniczną, więc dbam i o nich.


W jaki sposób wykorzystuje Pani informacje o klientach jakie uzyskuje pani dzięki Zapisy24.pl?


  • Wykorzystuje te informacje do definiowania grup moich klientów. Do tych najcenniejszych mogę kierować bardzo atrakcyjne promocje, które pomagają mi zwiększać ich lojalność. Bardzo sobie cenię zakładkę „komentarz”. Jeżeli więc jakiś klient jest dla mnie szczególnie ważny, lub mi podpadł, mogę sobie odnotować daną informację, która bywa bardzo pomocna jeżeli chcę uzyskać jeszcze wyższy poziom obsługi klienta, lub gdy chcę uniknąć niezadowolenia z jego strony.

 

Dziękujemy za rozmowę, gratulujemy odwagi i życzymy dalszych sukcesów.

 

Autor: zapisy24.pl

Oceń ten artykuł
(10 głosów)