Stawiamy na edukację
Uczestnicy szkoleń otrzymują szeroką wiedzę na temat najczęściej występujących schorzeń dermatologicznych (alergie kontaktowe, atopowe zapalenie skóry, łuszczyca, trądzik czy grzybice skóry) oraz dowiadują się, w jaki sposób rozmawiać z klientami, którzy mają widoczne objawy chorobowe na skórze. Proponowana tematyka spotkań obejmuje między innymi: prawdy i mity na temat choroby, właściwą pielęgnację skóry zmienionej dermatologicznie, aspekt psychologiczny chorób skóry oraz warsztaty dotyczące komunikacji z klientami. O wysoki poziom merytoryczny szkoleń dba Polskie Towarzystwo Dermatologiczne, które jest Partnerem Programu.
Jak wygląda szkolenie?
Szkolenie rozpoczyna się zwykle o 9:30 i trwa do godziny 14:00. Składa się z dwóch części – dermatologicznej oraz psychologicznej. Wykłady prowadzone są przez wykwalifikowanych specjalistów z dziedzin dermatologii oraz psychologii.
Co zyskuje uczestnik szkolenia?
Imienny Certyfikat dla każdego uczestnika szkolenia Certyfikat dla salonu podwyższający prestiż salonu Nalepkę z Logo Programu wyróżniającą placówkę i jej przeszkolenie w obszarze dermatologii Umieszczenie adresu salonu na mapie salonów przyjaznych osobom chorym dermatologicznie w serwisie www.dermafriendly.pl
Następne szkolenia:
- 24 listopada – Sosnowiec (Kongres Kosmetyczny Beauty Fair w trakcie 13. Festiwalu Kosmetycznego Beauty Fair i 13. Festiwalu Fryzjerskiego Fair Hair)
- 9 grudnia – Warszawa
Zapisy na szkolenia prowadzone są pod adresem: kontakt@dermafriendly.pl
Wstęp wolny. Liczba miejsc ograniczona.