czwartek, 28 października 2021
Miło Cię widzieć!

Przyciągnij klientki wiosennymi promocjami

Słońce za oknem chyba u wszystkich wywołuje pozytywne emocje. Nie zmienia to jednak faktu, że u sporej części z nas perspektywa zbliżającej się wielkimi krokami prezentacji w kostiumie kąpielowym powoduje lekkie zakłopotanie... Jeszcze kilka tygodni pięknej pogody i zrozpaczone klientki zaczną szturmować gabinety kosmetyczne.

 

 

Niestety jesteśmy z natury leniwi i zazwyczaj odkładamy wszystko na ostatnią chwilę. Zamiast dbać o siebie przez cały rok, pozwalamy sobie na niezliczone ilości drobnych zimowych przyjemności aż w końcu orientujemy się, że przybyło nam kilka dodatkowych kilogramów, a nasza skóra nie wygląda już tak, jak jeszcze kilka miesięcy temu. Pierwszym miejscem, do którego kierują się osoby podłamane z powodu dodatkowej zimowej oponki są zazwyczaj gabinety kosmetyczne.

 

Właśnie rozpoczyna się sezon największego zainteresowania zabiegami wyszczuplającymi. To dobra okazja do zdobycia nowych klientek, często wybierających się do kosmetyczki po raz pierwszy w życiu. Jak sprawić, żeby właśnie nasza oferta wzbudziła największe zainteresowanie?

 

Postaw na pakiety

 

Świadomość naszych klientek z roku na rok jest coraz większa. Duża dostępność internetu powoduje, że w kilka minut jesteśmy w stanie zdobyć odpowiedzi na niemal każde pytanie. Aby zdobyć zaufanie musimy wykazywać się pełnym profesjonalizmem i wiedzą godną eksperta. Musimy łączyć różne metody terapii tak, aby osiągać coraz lepsze efekty i wyróżniać się na tle konkurencji.

 

Doskonałą metodą na realizowanie takiego podejścia do klienta jest oferowanie całych pakietów zabiegów. Nie możemy jednak wymagać od naszych gości, żeby sami komponowali swoje pakiety odchudzające. Nasza wiedza daje nam bowiem ogromną przewagę w decydowaniu o tym, co tak naprawdę ma szansę zadziałać.

 

Zbudujmy więc ofertę opartą o klika pełnych pakietów zabiegowych. Nie ograniczajmy się wyłącznie do promocji typu „po piątym zabiegu szósty gratis”. Łączmy tradycyjną pielęgnację z ciekawymi masażami i zabiegami z użyciem sprzętu. Wykorzystajmy dostępne narzędzia i przede wszystkim sami na sobie przetestujmy ich skuteczność.

 

Wszystko z myślą o klientach

 

W ustalaniu całej linii zabiegowej niezwykle istotne jest takie dobieranie elementów oferty, żeby klient poniósł maksymalnie niskie koszty. Należy również zadbać o to, aby nasza terapia odchudzająca nie trwała zbyt długo, bo nawet najbardziej zmotywowana klientka ucieknie od nas przerażona. Warto tak dobierać zabiegi, żeby klient spędzał u nas maksymalnie dużo czasu podczas jednej wizyty. W dzisiejszym świecie, kiedy wszyscy jesteśmy zabiegani, a na drogach powstają gigantyczne korki, każda nadprogramowa wizyta staje się sporym problemem.

 

Nasi klienci są obecnie przyzwyczajeni, że wszystko dostają w pigułce, tak aby oszczędzić możliwie największą ilość czasu i pieniędzy. Jeśli nasza oferta okaże się przystępna dla tej szczególnie wymagającej grupy, na pewno zyskamy stałe grono zadowolonych gości.

 

Autor: Anna Wydra

Oceń ten artykuł
(8 głosów)