czwartek, 28 marca 2024
Miło Cię widzieć!

Pasja, doświadczenie, legenda...

40_-_Fot._Trinity_BeautyTrinity Beauty by Tom Holcomb teraz także w Polsce! Ciężkim kawałkiem chleba stał się ostatnio sektor zagospodarowania czasu wolnego, nieprawdaż?

Kluby fitness, salony kosmetyczne, centra SPA, ośrodki sportowe... wszędzie w branży daje się wyczuć lekkie napięcie i obawa przed nadchodzącym jutrem (choć przecież koniec świata już za nami!). Zastanawialiście się Państwo pewnie jak to jest, że niektóre konkurencyjne dla Was przedsięwzięcia idą niczym burza, zdobywając nowych klientów i zagarniając coraz to większą pulę rynku. W czym tkwi klucz do sukcesu? Czynników tego typu może być wiele, więc może rzecz poszerzeniu oferty?

 

Przykładowym rodzajem działalności, która może dostarczyć zupełnie satysfakcjonujących, pięciocyfrowych miesięcznych przychodów jest niepozorna (dla laika!) stylizacja paznokci. Producenci w tej branży prześcigają się w wypuszczaniu na rynek coraz bardziej spektakularnych nowinek – lakiery magnetyczne, żele zmieniające kolor pod wpływem światła, akryle świecące w ciemności. Jeśli ten trend się utrzyma, niebawem buteleczka lakieru sama do nas podejdzie i zapyta uprzejmie, czy może wymalować komuś paznokcie!

 

Jak zatem odnaleźć się w gąszczu ofert i wybrnąć z odmętów marek, z których każda jest „najlepsza, najznakomitsza i bije na głowę całą konkurencję”?

 

Odpowiedź jest nadzwyczaj prosta. Zaufać komuś, kto ewidentnie wybija się z tego zalewu wtórnej nijakości. Czy mam dla Państwa taką propozycję? Sami oceńcie!

 

Dawno, dawno temu, za górami, za lasami i za oceanem, w słonecznej Kalifornii mieszkał sobie Tom Holcomb. Postać, która dla naszego segmentu rynku kosmetycznego jest tym, kim był Michael Jackson dla muzyki. Mitem, legendą, twórcą nowoczesnych zasad i schematów. Tom był triumfatorem dwustu mistrzostw i zawodów na całym świecie. Trenerem prowadzącym szkolenia pod każdą szerokością geograficzną. To niekwestionowany autorytet, którego geniusz szedł w parze z ogromną pasją i niesłychanym talentem do pozyskiwania sobie ludzi. Jak się Państwo domyślacie, nie ma go już wśród nas, ale rodzina i wierni przyjaciele kontynuują jego dzieło.

 

W Polsce to mnie przypadł ogromny zaszczyt reprezentowania jego marki Trinity Beauty. Głównym atutem naszej firmy jest fakt, że rzeczywiście mamy do czynienia z najlepszymi produktami, jakie tylko można sobie wyobrazić. I nie są to tylko frazesy – nad powstawaniem materiałów czuwają bowiem najlepsi styliści z całego świata. Dysponujemy linią materiałów żelowych i akrylowych, poszerzanych sukcesywnie o lakiery hybrydowe, żele kolorowe oraz całą paletę profesjonalnych akcesoriów.

 

Wyróżnia nas także bardzo rygorystyczne podejście do procesu kształcenia – tu nie ma miejsca na edukację na pół gwizdka. Szkolimy tak, aby wykreować przyszłych mistrzów w tej dziedzinie! Zależy nam nie tylko na aspekcie biznesowych tego przedsięwzięcia. Pragniemy stworzyć spójny system najwyższej klasy przedstawicieli funkcjonujących na różnych szczeblach wtajemniczenia w meandry stylizacji. Zapraszamy więc do współpracy szkoleniowców, gabinety i hurtownie kosmetyczne zainteresowane dystrybucją marki, a także indywidualnych nail designerów.

 

Wszystkim zapewniamy unikalne warunki rozwoju! Nie daj się wyprzedzić, dołącz do zespołu, który podbija cały świat!

 

Paulina Pastuszak-Głodzik

Mistrzyni Świata Nail Art z Monachium, siedmiokrotna Mistrzyni Polski, jurorka krajowych i międzynarodowych zawodów. Autorka ponad 110 publikacji w prasie branżowej na całym świecie, stała prelegentka kongresów kosmetycznych, prowadząc szkolenia także w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Włoszech i Czechach. Prywatnie doktorantka analizująca zjawisko społeczno-kulturowej tożsamości płci w kontekście aktywności turystycznej.

 

Źródło

http://www.solarium.net.pl/

"SOLARIUM & Fitness" nr 4/2012, str. 40-41

Oceń ten artykuł
(4 głosów)