Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
- W „Salonowych Rewolucjach” gościliśmy w małych, ciemnych pomieszczeniach, które wyposażone w stare meble, zepsute sprzęty czy przeterminowane kosmetyki przypominały raczej składziki niż profesjonalne studia fryzjersko-kosmetyczne – mówi Krzysztof Soboń, ekspert od salonowych metamorfoz w programie „Salonowe Rewolucje” i menedżer sprzedaży w firmie Panda. – Naszym zadaniem było wydobyć ich piękno i nadać niepowtarzalnego charakteru. W końcu lepiej urządzony salon to większych dochód dla jego właściciela – dodaje.
Przykładem wielkiej rewolucji był salon Prima. Z ciemnego, nieatrakcyjnego wnętrza stał się prawdziwą perełką na warszawskim Mokotowie. Meble, dobrane przez ekspertów firmy Panda sprawiły, że salon odzyskał zarówno witalność, jak i klientów. – Dobra aranżacja to priorytet. W końcu salon oceniany jest w pierwszej kolejności po swoim wyglądzie. Warto pamiętać, że wszystko, co robimy, robimy dla klienta. Musi być zadowolony z obsługi, ale i spędzić miło czas w pięknej przestrzeni. Tylko wtedy do nas wróci, a może nawet poleci nasz salon swoim znajomym – podsumowuje Krzysztof Soboń.
Jak pokazuje doświadczenie i program „Salonowe Rewolucje” pewne błędy powtarzają się w salonach notorycznie. – Brak czystości, sfatygowane sprzęty, przeterminowane produkty przelewane i przechowywane w nieoryginalnych pojemnikach, a także brak spójności w kolorystyce, umeblowaniu i wystroju – wylicza jednym tchem Krzysztof Soboń. – Wszystkie te elementy z pewnością nie budują atmosfery fachowości – podsumowuje.
W każdym z odcinków ekipa „Salonowych Rewolucji” ma więc za zadanie pokazać, że zmiany zaczynają się od nastawienia i gotowości na to, co nowe. Proces może wydawać się trudny, ale nawet w przypadku ograniczonego budżetu mamy wiele możliwości działania. – Środki na rewolucje w każdym salonie, wbrew pozorom, nie są nieograniczone. Niemniej, jak pokazuje nasze doświadczenie, pomysłowe aranżacje, zabawa kolorami, a czasem zmiana nawet jednego z kluczowych mebli to nowy wygląd dla niejednego z salonów – mówi Krzysztof Soboń.
O tym, co specjalnego przygotowała jeszcze ekipa profesjonalistów „Salonowych Rewolucji” przekonamy się już dziś (31 maja) i za tydzień (7 czerwca). Wtedy to na antenie Polsat Cafe emitowane będą dwie ostatnie metamorfozy pierwszej serii cieszącego się dużą popularnością programu.
{gallery}salonowe{/gallery}