środa, 25 grudnia 2024
Miło Cię widzieć!

Blogerzy w salonie: jak rozpocząć i efektywnie prowadzić współpracę z influencerami?

blogerzy salonOpieranie działań marketingowych na zaufaniu, wiarygodnym przekazie i autorytecie nadawcy jest jedną z najskuteczniejszych metod promocji. To właśnie siła autorytetu sprawia, że ludzie chętnie przyjmują do wiadomości przekazywane im informacje.

 

Influencer marketing, czyli promocja prowadzona poprzez współpracę z popularnymi i wpływowymi osobami - tak zwanymi liderami opinii - to doskonała metoda na skuteczne dotarcie do skupionej wokół nich społeczności. Influencerem może być bloger, vloger, celebryta, osoba posiadająca popularne konto w mediach społecznościowych czy dzieląca się swoją opinią w sieci, a współpraca z nim może przyjąć najróżniejsze formy. Podobnie jak w przypadku wyboru konkretnego ambasadora, ostateczna formuła zależy od efektów, jakie salon pragnie osiągnąć poprzez taką kooperację.

 

Co dokładnie kryje się pod pojęciem influencer marketingu i jak skutecznie wykorzystać go do promocji salonu urody? W nowej lekcji Akademii Versum swoją wiedzą na ten temat dzieli się Katarzyna Raiter-Łuksza - manager marki Moment.pl w Versum, specjalistka ds. komunikacji w social media, influencer marketingu i kreowaniu wizerunku w sieci.

 

Nowa lekcja dostępna pod linkiem:

https://www.akademiaversum.pl/blogerzy-w-salonie-jak-zaczac-i-efektywnie-prowadzic-wspolprace-z-influencerami/

 

Oceń ten artykuł
(3 głosów)