Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Prototyp naszego aparatu powstał w roku 2006. Sprzedajemy od roku 2007, gdy otrzymaliśmy pozytywną opinię Zakładu Kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. Badania dostępne tu: http://criss.pl/Opinia.pdf
Zabiegi wykonane naszym aparatem zostały opisane w roku 2008, w Polish Journal of Cosmetology http://criss.pl/Journal.pdf
Dodatkowo możliwość wykonywania zabiegów mezoterapii (infuzji) tlenowej oraz masażu tlenowego.
Aparaty w zależności od modelu:
- podłączane do butli z tlenem (ciśnienie 0-8 bar, ok. 99,7% tlenu),
Cena wersji stolikowej – model CRISS Hydroxy4 - 11900 zł brutto. - z wbudowaną sprężarką powietrza (ciśnienie 0-7 bar) model CRISS Hydroxy ECO. Cena 15900 zł brutto.
Cena wersji na kółkach – model CRISS Hydroxy O2 - 12900 zł brutto.
Nasza rada - JAK WYBRAĆ APARAT DO OXYBRAZJI ?
Zacznijmy od zastosowania.
- Oxybrazji używamy do peelingu płytkiego i głębokiego, redukcji zmarszczek, blizn potrądzikowych, przebarwień.
- Oxybrazją na tlen z butli możemy likwidować trądzik, zmniejszać trądzik różowaty, eliminować objawy łuszczycy.
- Oxybrazję możemy łączyć z każdym innym zabiegiem kosmetycznym zwiększając wchłanialność preparatów kosmetycznych przez skórę.
- Oxybrazji możemy użyć do redukcji cellilitu i rozstępów.
- Aby aparat był skuteczny, ciśnienie zabiegu powinno wynosić około 7 bar (7 atmosfer)
Musimy dobrze wybrać model i dostawcę urządzenia, by po zakupie nie mieć problemu z serwisem czy zakupem części zamiennych, co niestety jest dość częste. Zwróćmy uwagę, że te same urządzenia mogą posiadać różne nazwy, nadane im przez lokalnych sprzedawców. Podawany przez sprzedawcę kraj produkcji również może mijać się z prawdą jak i podawane parametry. Można próbować weryfikować te informacje np. na stronie www.aparatykosmetyczne.com
Każdy sprzedawca zapewnia o skuteczności sprzedawanego przez siebie urządzenia i o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Jednak znane są przykłady, gdy urządzenie w okresie 2 letniej gwarancji było wysyłane przez klienta na jego koszt do serwisu 6 razy i każda naprawa trwała ok. 1 miesiąca. Zwracamy tu uwagę, że w sporze ze sprzedawcą nie możemy powoływać się na ochronę praw konsumentów, ponieważ kupując urządzenie do celów prowadzenia działalności gospodarczej nie jesteśmy konsumentami.
Jak więc uchronić się przed opisanymi wyżej sytuacjami ?
1. Przestudiować warunki gwarancji – okres gwarancji (12, 24 czy 36 miesięcy), na czyj koszt odbywa się dostarczenie urządzenia do serwisu, czy sprzedawca zapewnia urządzenie zastępcze na czas naprawy?
2. Czy urządzenie posiada opinię jednostki naukowej zlokalizowanej w Polsce lub w innym kraju Unii Europejskiej.
3. Sprawdzić opinię innych kosmetyczek o tym urządzeniu i o serwisie. Jeżeli sprzedawca nie obawia się złych opinii, publikuje na swojej stronie dane salonów użytkujących jego urządzenia. Nie obawiajmy się zadzwonić do tych salonów. Jeżeli
kosmetyczka nie jest zadowolona z serwisu aparatu, na pewno nam to powie.
4. W zależności od naszych potrzeb, należy zwrócić uwagę, czy aparat podłączony jest do butli z tlenem, czy wyposażony jest w sprężarkę powietrza (kompresor), która pod ciśnieniem wyrzuca powietrze pobrane z otoczenia o niezmienionym składzie chemicznym.
A może generator tlenu, który pozwala na uzyskanie maksymalnego ciśnienia ok. 0,7 bar.
Mamy nadzieję, że przestrzeganie powyższych zasad zmniejszy ryzyko zakupu urządzenia, które może być powodem kłopotów i frustracji.
Produkcja: Polska, Warszawa
- Gwarancja: 36 miesięcy
- Dostawa, instalacja, szkolenie dla wszystkich kosmetyczek w Salonie oraz certyfikaty, w cenie aparatu.
- Serwis telefoniczny gwarancyjny i pogwarancyjny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Przyjazd serwisanta lub przesyłka kurierska na koszt producenta, do 72 godzin (zwykle ten czas jest krótszy).
- Aparat zastępczy bezpłatnie na czas naprawy (dostawa i odbiór na koszt producenta).
- Części zamienne zawsze na miejscu.
Źródło: http://criss.pl/