Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Wielu menedżerów z branży beauty nie docenia potencjału recepcji. Pracujące tam osoby rzadko otrzymują więc szczegółowe informacje czy szkolenia z zakresu sprzedaży i promocji, a ich zadania ograniczają się najczęściej do podstawowej obsługi klienta i prostych zajęć organizacyjnych.
Odpowiednie przygotowanie pracowników recepcji przynosi doskonałe efekty i pomaga zwiększyć obroty salonu. Czas, który spędzają oni z klientem podczas finalizacji wizyty to całe mnóstwo okazji do zaprezentowania produktów i usług, a także przybliżenia związanych z nimi korzyści. Słowem: doskonała szansa na zwiększenie sprzedaży.
Co zrobić, aby wykorzystać ten potencjał? Jak poprawić efektywność sprzedażową recepcji i odpowiednio wyszkolić jej pracowników?
Tajemnica sukcesu opiera się na pięciu krokach, opisanych w najnowszej lekcji Akademii Versum. Zbiór praktycznych wskazówek przygotowała Marta Fiłoń - aktywny trener z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania pracownikami w salonach urody i spa. Specjalistka na co dzień zajmuje się przygotowywaniem specjalnych rozwiązań zwiększających efektywność i sprzedaż w branży beauty.
Nowa lekcja jest dostępna pod adresem: https://www.akademiaversum.pl/5-krokow-ktore-poprawia-efektywnosc-sprzedazowa-recepcji/