poniedziałek, 30 grudnia 2024
Miło Cię widzieć!

E-mail marketing w branży hair & beauty. Nowa lekcja Akademii Versum.

email markWymiana wiadomości e-mail jest najbardziej rozpowszechnioną formą komunikacji w sieci. Jak wskazują badania obecnie aż 97% polskich internautów korzysta z poczty elektronicznej (IAB Polska, „Raport strategiczny Internet 2014”). E-mail to również niezwykle efektywne narzędzie do promocji usług salonu fryzjerskiego czy kosmetycznego.

 

Cel każdego biznesu stanowi pozyskiwanie coraz większej liczby nowych i powracających klientów. Tak naprawdę to właśnie grupa lojalnych osób, które regularnie korzystają z usług salonu, przyczynia się do utrzymania jego płynności finansowej. Istnieje wiele skutecznych technik podtrzymywania kontaktu z klientami, a jedną z ważniejszych jest właśnie e-mail marketing.

 

E-mail marketing pozwala nie tylko nawiązywać długofalowe i osobiste relacje z klientami, ale także zwiększać sprzedaż. Doskonale sprawdza się przy wprowadzaniu specjalnych ofert czy okresowych promocji. Jego niewątpliwą zaletą jest też możliwość personalizacji, a zatem bezpośredniego komunikowania z odbiorcą oraz łatwość obsługi i mierzenia rezultatów działań.

 

Więcej na ten temat można znaleźć w najnowszej lekcji Akademii Versum. Joanna Wójcik - Content Manager we FreshMail, ekspertka w zakresie marketingu usług dla kobiet szczegółowo wyjaśnia, co jest potrzebne, aby rozpocząć działania e-mail marketingowe oraz w jaki sposób najlepiej wykorzystać ten kanał komunikacji z klientami.

 

Lekcja dostępna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/e-mail-marketing-w-salonie/

 

Oceń ten artykuł
(2 głosów)