wtorek, 24 grudnia 2024
Miło Cię widzieć!

Employer branding, czyli jak budować markę pracodawcy

employer brandingRozwój rynku pracy w branży beauty wymusza na przedsiębiorcach zmianę sposobu myślenia o pracowniku, a także zarządzania nim. Dziś pozyskanie najlepszych specjalistów wymaga odpowiedniego podejścia i podejmowania kroków, które zachęcą ich do nawiązania współpracy z salonem. Chcąc przyciągać talenty, firmy muszą nieustannie pracować nad swoim wizerunkiem “pożądanego” pracodawcy.

 

Ważnym elementem działań z zakresu employer brandingu jest także troska o aktualnych pracowników. Zapewnienie im komfortu pracy, możliwości rozwoju i benefitów wpływa na ich satysfakcję, a tym samym na opinie, jakimi dzielą się o firmie na zewnątrz. Gdy są zadowoleni, stają się ambasadorami swojego miejsca pracy.

 

Jak skutecznie budować swoją markę pracodawcy i jak dotrzeć do talentów z pokolenia millenialsów?Odpowiedzi znaleźć można w najnowszej lekcji Akademii Versum, której autorką jest Justyna Bielenda - doświadczony trener i mentor biznesowy w branży beauty, autorka programu doradczego Expansion by Justyna Bielenda.

 

Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: www.akademiaversum.pl/employer-branding-czyli-budowac-marke-pracodawcy/

 

 

Oceń ten artykuł
(2 głosów)