wtorek, 05 listopada 2024
Miło Cię widzieć!

Jak skutecznie komunikować się z klientem?

komunikacja

komunikowaniesie

Nie wszyscy klienci potrafią w obrazowy i zrozumiały sposób opisać swoje oczekiwania dotyczące jakiegoś zabiegu czy nowej fryzury. Niektórzy zwyczajnie są jeszcze niezdecydowani, inni mogą nieświadomie wprowadzać nas w błąd. Oprócz fachowej wiedzy i techniki fryzjerzy i kosmetyczki powinni też wykazać się znajomością zasad komunikacji interpersonalnej i wiedzieć jak prawidłowo rozmawiać ze swoimi klientami.


Nowa lekcja Akademii Versum odsłania więcej tajników skutecznej komunikacji.


Dowiesz się między innymi jak odkrywać potrzeby klientów, czym jest aktywne słuchanie oraz jak formułować właściwe pytanie. Możesz liczyć na całą listę praktycznych wskazówek, które ułatwią Ci prowadzenie rozmowy z klientami.


Lekcja dostępna pod adresem:

http://www.akademiaversum.pl/jak-komunikowac-sie-z-klientem/

Warto zapisać się do newslettera Akademii Versum, żeby na bieżąco otrzymywać informację o kolejnych interesujących materiałach.

Oceń ten artykuł
(3 głosów)