Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Dlaczego klienci wybierają ofertę konkretnego salonu, korzystają tylko z pewnych usług, a potem jeszcze z chęcią wracają do tego miejsca?
W każdej branży istnieją trendy, które kształtują gusta i wpływają na decyzje konsumentów. Klienci chętniej wybierają produkty i usługi, które są sprofilowane według ich potrzeb i oczekiwań. Równie chętnie sięgają po ofertę, która odpowiada aktualnie panującym trendom oraz jest zgodna z ich przekonaniami, czy stylem życia.
Trendy konsumenckie są obecne również w branży fryzjersko-kosmetycznej. Salony, które wprowadzają usługi adresowane pod konkretną grupę docelową szybko zyskują stałą i lojalną grupę konsumentów. Takie sprofilowanie firmy to również doskonały sposób na wyróżnienie się spośród konkurencji.
W nowej lekcji Akademii Versum znajdziesz opisy aktualnych trendów rynkowych oraz praktyczne wskazówki jak wyróżnić swój salon i zwiększyć zainteresowanie klientów.
Materiał opracowała Małgorzata Dziubała - praktyk marketingu z ponad 15-letnim doświadczeniem, autorka artykułów i poradników marketingowych, m. in. dla salonów urody. Aktualnie prowadzi Kreatywny Butik ONE.
Lekcja dostępna pod adresem: http://www.akademiaversum.pl/trendy-konsumenckie-a-sprzedaz-w-salonie/