Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Już 26 lutego rusza kampania Warto Kartą.
Organizatorem akcji jest firma Polskie ePłatności.
Drobni przedsiębiorcy z branż kosmetycznej i fryzjerskiej będą mogli przez 3 miesiące całkowicie bezpłatnie testować rozwiązanie mPOS.
Już 26 lutego rusza kampania Warto Kartą – akcja mająca na celu przekonanie kosmetologów oraz stylistów fryzur prowadzących własną działalność do akceptowania płatności bezgotówkowych. Organizatorem przedsięwzięcia jest firma Polskie ePłatności, która jako pierwsza wprowadziła do swojej oferty mPOS z opcją płatności zbliżeniowych. mPOS to kieszonkowych rozmiarów urządzenie umożliwiające przekształcenie smartfona lub tabletu w terminal płatniczy. W ofercie Polskich ePłatności mPOS nosi nazwę: mPeP – Mobilny Terminal Płatniczy. W ramach Warto Kartą, kosmetolodzy i styliści fryzur będą mogli przez 3 miesiące całkowicie bezpłatnie testować nowe rozwiązanie. Po zakończeniu okresu próbnego, firmy zainteresowane dalszym korzystaniem z urządzeń, otrzymają specjalną, promocyjną ofertę ich zakupu. Aby wziąć udział w kampanii wystarczy zarejestrować swoją firmę na stronie wartokarta.pl.
– Jako jeden z najbardziej innowacyjnych graczy w krajowej branży rozliczeniowej, postanowiliśmy pokazać polskim przedsiębiorcom, jak łatwe, szybkie i tanie może być akceptowanie płatności kartowych. Rozwiązanie typu mPOS pojawiło się w naszej ofercie pod koniec ubiegłego roku, jednak mamy świadomość, że biznes potrzebuje czasu, aby przyzwyczaić się do tak innowacyjnych technologii. W związku z tym, zdecydowaliśmy się stworzyć program dzięki któremu drobni przedsiębiorcy z branży beauty, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, osobiście, będą mogli sprawdzić, jak działa proponowany przez nas produkt – wyjaśnia Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.
Nie tylko dla biznesu
Program Warto Kartą to znacznie więcej niż szansa bezpłatnego przetestowania innowacyjnego rozwiązania płatniczego przez usługodawców z branży kosmetycznej i fryzjerskiej . Skorzystają na nim również klienci. W ramach akcji powstanie internetowa baza małych i średnich firm akceptujących karty płatnicze. Każdy, kto chce regulować należności za pomocą plastikowego pieniądza, będzie mógł w niej sprawdzić, gdzie w jego okolicy realizowana jest ta forma płatności. Dla wielu korzystających z usług upiększających baza będzie pełniła funkcję podręcznego przewodnika po lokalnych rynkach. Internetowa baza akceptantów będzie na bieżąco synchronizowana z katalogiem uczestników akcji Warto Kartą.
– Dla rozwoju sieci akceptacji płatności bezgotówkowych kluczowe znaczenie mają oczekiwania klientów salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Polacy coraz chętniej płacą za pomocą kart, w szczególności zbliżeniowo. Dzięki Warto Kartą zainteresowani będą mogli łatwo trafić do usługodawców oferujących preferowaną przez nich formę płatności. Chcemy, by nasz program niósł wymierne korzyści obydwu stronom transakcji – dodaje Janusz Bober.
Szczegółowe informacje na temat warunków uczestnictwa w programie Warto Kartą będą dostępne wkrótce na stronie www.wartokarta.pl .
Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku. Firma specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu. Spółkę powołały do życia OPTeam S.A. – jedna z najstarszych polskich firm informatycznych – oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych (PWPW). Szeroki wachlarz usług oferowanych przez Polskie ePłatności obejmuje m.in. rozliczanie transakcji kartowych, Cashback, DCC – płatność w walucie karty, doładowania telefonów komórkowych pre-paid, oraz obsługę zaawansowanych programów lojalnościowych.