Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
ŚWIT Pharma, jedna z najstarszych w Polsce firm kosmetycznych, powiększyła kadrę o cztery nowe osoby z bogatym doświadczeniem w branży kosmetycznej.
Dwa kluczowe działy firmy – marketing oraz sprzedaż, zyskały nowe kierownictwo, utworzono również zupełnie nowe stanowisko PR Managera.
Dyrektorem marketingu ŚWIT Pharmy została Agnieszka Stankiewicz, która będzie odpowiadać za opracowywanie i realizację strategii marketingowych marek CleanHands, Abra oraz Exclusive Cosmetics. Stankiewicz z branżą kosmetyczną jest związana od kilkunastu lat. Pracowała w takich firmach jak Avon, Procter & Gamble Prestige Products, Siroscan, a ostatnio w Baltic Company, gdzie jako Marketing Manager zarządzała marką Revlon. Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na SGH.
Do zespołu marketingowego dołączyła też Marta Majewska, która objęła stanowisko Product Managera. Majewska zdobywała doświadczenie w Pachnącej Szafie, Avonie, Laboratorium Kosmetycznym AS oraz w firmach produkujących komponenty kosmetyczne. Jej zadaniem będzie wdrażanie nowych produktów oraz prowadzenie działań trade marketingowych.
Działem sprzedaży pokieruje Jerzy Tyszkowski. Jako Dyrektor sprzedaży będzie odpowiedzialny za realizację strategii i polityki sprzedażowej ŚWIT Pharmy. Poprzednio pracował m.in. dla firm: Omega Pharma, Reckitt Benckiser, Delko S.A., Danone oraz Coca-Cola. Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Zarząd ŚWIT Pharmy podjął decyzję o utworzeniu stanowiska PR managera. Została nim Magdalena Czajkowska, która wcześniej pełniła funkcję PR managera w firmie kosmetycznej FM Group. Czajkowska ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Swoją karierę rozpoczynała jako dziennikarka Polski The Times, zaś pijarowe szlify zdobywała w agencjach PR we Wrocławiu i w Warszawie.
Źródło: www.swit.com.pl