piątek, 22 listopada 2024
Miło Cię widzieć!

Polskie kosmetyki w światowej czołówce

polska czolowcePolska branża kosmetyczna zaprezentowała się w znakomitym stylu na najważniejszych targach kosmetycznych na świecie, Cosmoprof, które odbyły się w dniach 21 – 23 marca 2015 w Bolonii we Włoszech. Polski Pawilon Narodowy, największy w historii naszej branży, był też jednym z największych na targach.

Polscy wystawcy, których w tym roku był ponad 100, przez 4 dni targowe konkurowali z ponad 2,5 tysiącami wystawców z całego świata o uwagę 250 tysięcy zwiedzających, z których 80 tysięcy przyjechało spoza Włoch. Polski Pawilon Narodowy był jednym z 27 pawilonów narodowych.

Polskim firmom udało się wyróżnić. Polski Pawilon okazał się być 4. największym. Eleganckie stoiska, zrealizowane na najwyższym poziomie, przyciągały uwagę zwiedzających – wśród nich Prezesa Bologna Fiere, Duccio Campagnoli, który odwiedził Polski Pawilon w pierwszym dniu targów – a także targowych kamer i aparatów:

Targi Cosmoprof pokazały po raz kolejny, że polskie firmy kosmetyczne mogą śmiało konkurować z zachodnimi, w niczym im nie ustępując. Nie tylko zaimponowaliśmy wystawcom i organizatorom Polskim Pawilonem Narodowym, ale także pokazaliśmy wysoką jakość, innowacyjność i zaawansowanie technologiczne polskich kosmetyków – podsumowuje Henryk Orfinger, Prezes Zarządu Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris.

Pawilon Narodowy został zorganizowany przez SPC House of Media – realizatora I edycji Branżowego Programu Promocji Branży Kosmetycznej, prowadzonego na zlecenie Ministerstwa Gospodarki od 2012 roku. SPC House of Media odpowiadał nie tylko za organizację Polskiego Pawilonu Narodowego, ale też za jego PR i reklamę.

Obecność polskiej branży kosmetycznej na targach była silnie zaznaczona nie tylko licznymi stoiskami polskich firm.

Polska była krajem partnerskim oficjalnego koktajlu powitalnego dla najważniejszych gości targów – kupców z całego świata, zapraszanych na Cosmoprof przez organizatorów targów w ramach Hosted Buyer Program, oraz włoskich i zagranicznych dziennikarzy. Gości w imieniu polskich przedsiębiorców powitał Radca Michał Górski, Kierownik Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Rzymie. Dzięki działaniom WPHI, polscy producenci mieli okazję spotkać się z kupcami i dziennikarzami poza halą targową, w nieformalnej atmosferze. Uczestnicy koktajlu otrzymali także torby z katalogiem wystawców z Polski oraz próbkami ich produktów.

Reklamy polskiego Pawilonu pojawiły się też w targowym katalogu, na terenie kompleksu wystawowego, czy na billboardach na trasie prowadzącej z bolońskiego lotniska.

Dzięki wspólnym działaniom polskich producentów, realizatora Programu oraz WPHI polska obecność na tych ogromnych targach nie mogła pozostać niezauważona. Odzwierciedlała realną siłę polskiej branży kosmetycznej i rosnące aspiracji polskich producentów. Stanowiła także znakomite zwieńczenie I edycji Branżowego Programu Promocji.

Więcej informacji:

Galeria

Katalog polskich wystawców

Komunikat prasowy sprzed targów

 

 

Oceń ten artykuł
(2 głosów)