czwartek, 21 listopada 2024
Miło Cię widzieć!

Terminal niezbędnym wyposażeniem twojego salonu

terminalTerminal coraz częściej gości w salonach fryzjerskich i kosmetycznych

Wiesz, że Polacy używają aż 39,1 miliona kart płatniczych? W IV kwartale 2017 roku przeprowadzono aż 1,0 mld transakcji kartą. Na te statystyki mają wpływ m.in. nowoczesne kobiety, które w swoich salonach kosmetycznych oraz fryzjerskich wprowadzają terminale, odpowiadając na oczekiwania klientek.

 

Coraz więcej z nich oczekuje w różnych punktach usługowych nie tylko profesjonalnych usług, ale także możliwości płacenia kartą. Płatności bezgotówkowe stanowią aż 40% wszystkich transakcji i stają się standardem głównie dla osób około 35. roku życia. Chętnie decydują się oni na profesjonalne zabiegi oraz usługi dodatkowe, mając świadomość, że będą mogli zapłacić kartą.

 

Realne korzyści dla Twojego salonu

Coraz więcej klientów oczekuje możliwości zapłaty kartą, odzwyczajając się od noszenia przy sobie gotówki. Stawiają na szybkość, wygodę i bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych. Warto wprowadzić terminal płatniczy w salonie kosmetycznym oraz fryzjerskim mimo obaw, że oznacza on wysokie koszty prowizji od transakcji.

Policz klientów, którzy przestali korzystać z Twoich usług lub zrezygnowali z nich już na dzień dobry, dowiadując się, że przyjmujesz jedynie gotówkę. Posiadanie terminala może znacznie podnieść Twoje zyski, gdyż jest to prosty sposób na zatrzymanie stałych klientów oraz pozyskanie nowych.

 

Polska Bezgotówkowa – szansa na bezpłatne terminale

Teraz w ramach programu „Polska Bezgotówkowa”, w którym biorą udział m.in. Polskie ePłatności, można otrzymać terminal za darmo. Jest to szansa dla przedsiębiorców, którzy wcześniej nie akceptowali kart, do przetestowania płatności bezgotówkowych bezpłatnie przez okres 12 miesięcy. Terminalizacja przeprowadzana jest na terenie całego kraju, a program kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw.

Przedsiębiorcy korzystający z bezpłatnego terminala nie mogą stosować opłaty pobieranej od klientów płacących kartami, tzw. surcharge, a także uzależniać przyjęcia płatności kartą od minimalnej kwoty. Mogą zaś otrzymać zwrot kosztów obsługi transakcji bezgotówkowych w wysokości 1 proc. płatności o wartości maksymalnie 100 tys. zł i zwrot kosztów instalacji terminala.

 

Terminal przyciąga klientów

Dla wielu konsumentów płatność kartą to coraz ważniejszy czynnik przy wyborze salonu, do którego się udają. Funkcjonują bezgotówkowo, chętnie korzystając z nowoczesnych produktów i technologii.

Twoi potencjalni klienci żyją dynamicznie, są zabiegani i na każdym kroku starają się oszczędzać cenny czas. Odsyłanie ich do bankomatu po gotówkę to niezręczna sytuacja, a potraktowany w ten sposób klient raczej już do Ciebie nie wróci.

 

Zadbaj o prestiż swojego salonu

W nowoczesnych i dobrze prosperujących lokalach usługowych coraz częściej są już terminale płatnicze. Ich właściciele wiedzą, że komfort związany z możliwością dokonania płatności kartą lub telefonem świadczy o profesjonalnym i nowoczesnym zarządzaniu firmą, a także podnosi jej prestiż.

Zwróć uwagę, że w ofercie Polskich ePłatności dostępne są terminale dla każdego przedsiębiorcy, również prowadzącego niewielki punkt lokalny.

 

Więcej informacji: https://www.pep.pl/; http://polskabezgotowkowa.pl

 

Oceń ten artykuł
(4 głosów)