Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Największa impreza branżowa na Bliskim W schodzie poświęcona produktom kosmetycznym do ciała, włosów, paznokci a także pokaz najnowszych trendów obowiązujących w kosmetyce wellness i spa oraz perfumerii.
W tym roku na targach wystawiło się 1.450 przedsiębiorstw z 60 krajów, pojawiły się również łącznie 24 pawilony krajowe. Powierzchnia wystawiennicza była o 13,5% większa niż w edycji poprzedniej, co daje najlepszy jak dotąd wynik. Pokaz przyciągnął ponad 29 tys. odwiedzających ze 120 krajów.
Polskę reprezentowało łącznie ponad 20 wystawców. W pawilonie narodowym, zlokalizowanym pomiędzy przedstawicielami Włoch oraz Hiszpanii, możliwość zaprezentowania się miało sześć polskich firm w tym: Belle Jardin Cosmetics, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Serpol Cosmetic, FARMONA Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Dramers SA oraz New Anna Cosmetics. Pozostali uczestnicy z Polski przedstawili swoją najnowszą ofertę kosmetyków i perfum w halach tematycznych. Firmy, które się wystawiły w tegorocznej edycji targów Beautyworld 2015 to: AA Cosmetics, Claré Blanc, Dekorglass, Diamond Cosmetics Poland, Dr Irena Eris Cosmetic Laboratories, Eveline Cosmetics, Pharmena SA, Verona Products Professional, Proconcept Labs, Prof. Cosmetica, Clarena, Delia Cosmetics, JBG-2, CHANTARELLE Laboratory Derm Aesthetics, Uroda Polska, Elfa Pharm Polska, Over Group, VACU ACTIV oraz Purlés Laboratoires De Beauté. Wystawców z Polski odwiedzili na Beautyworld nie tylko branżyści ale również reprezentanci ambasady RP w Zjednoczonych Emiratach Arabskich - sam Ambasador Nadzwyczajny i Pełnomocny Rzeczypospolitej Polskiej – prof. Adam Krzymowski oraz pani Kinga Szafrankowska z Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji.
Targi Beautyworld cieszyły się w tym roku największą popularnością wśród wystawców z W łoch (67 firm – 11% wzrost w porównaniu z poprzednią edycją), Niemiec (41, frekwencja także o 11 % wyższa), Francji (105, wynik o 15% lepszy niż rok temu), Hiszpanii (40 wystawców) oraz Turcji (99, 25 % zwyżki).
W przeciągu dwudziestu lat, targi Beautyworld stały się eventem, który jest klasyfikowany jako obowiązkowy pokaz w branży. „Targi Beautyworld Middle East rosną w z roku na rok w siłę i prosperują coraz lepiej – już niedługo dorównają targom Cosmoprof w Bolonii” – powiedział Ahmed Pauwels, dyrektor naczelny Messe Frankfurt Middle East.
Obchody dwudziestej edycji Beautyworld w Dubaju uświetnili wyjątkowi goście.
Tegoroczną edycję objął patronatem H.E. Dr. Rashid Ahmed bin Fahad, Minister W ody i Środowiska w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz przewodniczący Urzędu Standaryzacji i Metrologii Z.E.A. Na targach pojawiła się również amerykańska gwiazda telewizyjnego reality show Khloé Kardashian, która pierwszego dnia pokazu promowała najnowszą linię kosmetyków do pielęgnacji włosów na stoisku Anda International, jedynego dystrybutora linii kosmetyków Kardashian Beauty. W Dubaju zagościła również Jasmine Striner – Miss Nastolatek Australli, będąca oficjalnym ambasadorem australijskiej marki kosmetyków do ciała, makijażu, profesjonalnych zaawansowanych preparatów przeciw starzeniu oraz rozwiązań spa SkinO2.
Szeroki wachlarz produktów oraz liczne atrakcje
Pokaz Beautyworld Middle East 2015 koncentrował się na kilku kluczowych rodzajach kosmetyków: pielęgnacja skóry (625 uczestniczących wystawców), pielęgnacja włosów, kosmetyka paznokci i zaplecze salonów kosmetycznych (323), opakowanie i surowce (227), perfumy (170) oraz wellness i spa (50).
Nowością na targach była prezentacja produktów Nazih Group – firmy obecnej na rynku Bliskiego Wschodu od 35 lat, a także w Kanadzie. Firma jest aktywna w kilku branżach, natomiast w Dubaju przedstawiła bogatą ofertę kosmetyków naturalnych.
W innej części wystawy, ghd – słynny producent pielęgnacji włosów zorganizował natomiast pokaz edukacyjny – Hair Education – podzielony na dwie strefy: inspiracji oraz stylizacji.
Równolegle – od 26 do 27 maja, odbyła się także konferencja menedżerów branży spa i welness, poświęcona ostatnim osiągnięciom oraz trendom regionalnym branży na Bliskim Wschodzie. Udział wzięło 24 referentów z regionu oraz z zagranicy.
Kolejną atrakcją Beautyworld Middle East 2015 stanowiła ekspozycja ponad 150 rodzajów perfum, od tych popularnych zachodnich zapachów do tych typowych dla regionu Bliskiego Wschodu.
Ponad to już po raz kolejny odbyły się zawody w dwóch konkurencjach: Nail it! (zorganizowana przez OPI), czyli pokaz umiejętności i talentu profesjonalistów w dziedzinie zabiegów kosmetycznych na paznokciach oraz Face It! (organizator: Grimas ME), w której z kolei mogli się wykazać specjaliści sztuki makijażu.
Zdjęcia z targów można pobrać klikając w poniższe linki:
http://targifrankfurt.pl/ftp/zdjecia1.zip
http://targifrankfurt.pl/ftp/zdjecia2.zip
http://targifrankfurt.pl/ftp/zdjecia3.zip
Już teraz zapraszamy firmy do zgłaszania się w do udziału w kolejnej edycji targów Beautyworld Middle East, które odbędą się w Dubaju w terminie 15-17 maja 2016.
Zapraszamy także do bezpośredniego kontaktu z oficjalnym przedstawicielstwem targów w Polsce:
Targi Frankfurt
ul. Mołdawska 7 lok. 141 02-127
Warszawa
Tel. 22 49 43 200
Email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.