Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Rynek farmaceutyczny nieustannie ewoluuje, przy czym zmiany powodowane są nie tylko przez rozwój i konkurencję firm, ale także ciągłe zmiany przepisów prawnych regulujących zasady działania i wymogi formalne stawiane przed producentami, dystrybutorami i innymi podmiotami. Zmiany warunków rynkowych i zasad działania powodują, że wszyscy zainteresowani uważnie śledzą głosy ekspertów i decydentów, zwłaszcza jeśli – jak to ma miejsce obecnie – decydenci zmieniają się w wyniku wyborów.
"Puls Farmacji " od niemal 10 lat uważnie analizuje zmiany w systemie prawa farmaceutycznego, działania instytucji regulujących oraz ewolucję rynku leków. Na co dzień wykorzystujemy analizy i opinie najlepszych ekspertów. Chętnie dzielimy się posiadaną wiedzą, w formie nie tylko publikacji, ale także konferencji i seminariów.
Zapraszamy na konferencję „Puls Rynku Farmaceutycznego”, w czasie której nasza uwaga będzie skoncentrowana na tych zagadnieniach, które w obecnej chwili wywołują największe emocje oraz najwięcej znaków zapytania. Wspólnie z naszymi merytorycznymi partnerami z Kancelarii Prawnej DZP proponujemy prezentacje i dyskusje poświęcone legislacji regulującej system ochrony zdrowia, w tym zwłaszcza polityce refundacyjnej oraz przepisom prawnym regulującym zasady reklamy leków w świetle zmian technologicznych.
Pragniemy także zwrócić uwagę na ewolucję modelu dystrybucji, w tym rosnące znaczenie sieci aptecznych w stosunku do aptek indywidualnych oraz metody podnoszenia efektywności dystrybucji w okresie zmian regulacyjnych. Nie zabraknie także dyskusji o telemedycynie i e-marketingu, tak aby uczestnicy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami i przykładami zakończonych sukcesem projektów w tej dziedzinie.
Dzięki wystąpieniom specjalistów oraz debatom ekspertów każdy uczestnik konferencji będzie mógł wyrobić sobie zdanie o tym, jak skutecznie działać w zmieniającej się rzeczywistości rynkowej, a także przygotować się na zmiany nadchodzące w najbliższym czasie. Nikogo, kto działa na rynku farmaceutycznym, nie powinno zabraknąć 14-15 grudnia na konferencji "Pulsu Biznesu" i "Pulsu Farmacji".
W programie m.in.:
-
Czy zwiększony nadzór nad obrotem leków rzeczywiście pomaga pacjentowi?
-
Refundacja – analiza zysków i strat
-
Czy telemedycyna może być polską specjalizacją?
-
Czy prawo reklamy leków nadąża za rozwojem technologii?
-
Apteka indywidualna czy sieci? Jaki model jest właściwy dla polskiego rynku?
Źródło: http://biotechnologia.pl/