Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
Wypowiedź: Agnieszka Niedziela, Dyrektor Marketingu PL, Promedica24, Marta Rybicka, Business Unit Director, IQS
Osiem na dziesięć Polek czuje się średnio 8 lat młodziej, niż wynikałoby to z ich metryki. Polki w największym stopniu zadowolone są z sytuacji mieszkaniowej oraz ogólnie ze swojego życia, zaś najmniej z dochodów i wagi – wynika z raportu „Polko, odważ się na zmiany” przeprowadzonego na zlecenie Promedica24. Potrzeby Polek zmieniają się wraz z wiekiem. Jak Polki widzą siebie i jakich zmian oczkują?
Bycie na bieżąco przestaje być domeną najmłodszych pokoleń. Coraz więcej kobiet z pokolenia baby boomers (po pięćdziesiątym roku życia) jest otwartych na zmiany. Polki stają się świadome, ciekawe świata. Z otwartością podchodzą do nauki oraz „rozsądnych szaleństw”, wyróżniają się świadomością w podejmowaniu decyzji i charyzmą.
Jak wynika z raportu, kobiety wraz z wiekiem polegają coraz bardziej na sobie. W wieku 25-34 tylko 22% Polek deklaruje, że liczy na siebie, natomiast wśród pokolenia 55+, aż 48%. Kobiety wraz z upływem czasu stają się coraz bardziej zadowolone z sytuacji mieszkaniowej i zawodowej. Dodatkowo, zdaniem pań w każdym wieku można dokonywać zmian w swoim życiu. Statystyczna Polka po 65 roku życia przyznaje, że przynajmniej dwa razy zaczynała wszystko od nowa.
- Polki dobrze sobie radzą ze zmianami i stawiają im czoła, jednocześnie mają jeszcze dużo marzeń, pragnień i aspiracji, szczególnie dotyczy to kobiet starszych. One w momencie, kiedy już podołały głównym obowiązkom związanym z utrzymaniem rodziny, domu, wychowaniem dzieci, znajdują pewną przestrzeń dla siebie i poszukują jej wypełnienia – mówi Newsrm.tv Marta Rybicka, Business Unit Director, IQS.
Zmieniające się warunki społeczne oraz podejście do życia sprawiają, że wiele kobiet po 50 roku życia wyznacza trendy i prezentuje nowy wymiar sylwetki wpisanej w sukces i spełnienie. Grażyna Torbicka, Joanna Przetakiewicz czy Agata Młynarska stają się inspiracją do wielu Polek, które pomimo tego, że są uważane za najpiękniejsze na świecie mają niską samoocenę. Prawie 50% kobiet chciałoby coś zmienić w swoim wyglądzie. Dotyczy to zarówno kobiet z pokolenia baby boomers, jak i Y (kobiety w wieku 25-34 lata). W każdym wieku należy dbać o swój wygląd, kształcić się i spełniać marzenia.
Źródło: http://newsrm.tv/