czwartek, 27 listopada 2025
Miło Cię widzieć!
×

Błąd

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but borys is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

Szanowni Państwo!

 

Firma Broker Service ma przyjemność przedstawić Państwu

 

DEDYKOWANY PROGRAM UBEZPIECZENIOWY

KOSMETYKA

 

Program to pakiet ubezpieczeń skierowany do salonów kosmetycznych, salonów SPA, małych i dużych zakładów kosmetycznych i fryzjerskich.

 

Podstawą programu są ubezpieczenia Odpowiedzialności Cywilnej (deliktowe i kontraktowe).

 

OC kontraktowe może zostać rozszerzone o klauzulę zwiększającą zakres ochrony o ryzyka przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń w tym wirusa HIV i wirusów hepatotropowych powodujących WZW.

 

Ubezpieczenie OC kontraktowe może również być rozszerzone o ryzyka: OC najemcy, OC pracodawcy. Proponowane ubezpieczenie chroni właścicieli zakładów może nie tyle od odpowiedzialności za szkodę, ale od jej skutków finansowych.

 

Coraz większa świadomość ubezpieczeniowa klientów powoduje, że nie wahają się występować z roszczeniami w stosunku do usługodawców, a odszkodowania sięgają coraz częściej setek tysięcy złotych.

 

OC Deliktowa - odpowiedzialność cywilna osób objętych ubezpieczeniem za szkodę w mieniu lub na osobie wyrządzoną osobom trzecim, z którymi nie łączy osoby objęte ubezpieczeniem żadna umowa, a także osobom trzecim, z którymi łączy osoby objęte ubezpieczeniem jakakolwiek umowa, jednak bez związku z wykonywaniem tej umowy, jej niewykonaniem lub nieprawidłowym wykonaniem,

 

Np. - Jeżeli na skutek np. rozlanej wody, olejku, śliskich nieodśnieżonych schodów do zakładu klient dozna uszczerbku na zdrowiu lub mieniu (złamana ręka, noga, uszkodzony w skutek upadku laptop, komórka) i wystąpi do Państwa o naprawienie szkody lub zadośćuczynienie ta polisa pozwoli na likwidację jego roszczeń.

 

OC Kontraktowa – odpowiedzialność cywilna osób objętych ubezpieczeniem za szkodę w mieniu lub na osobie wyrządzoną osobom trzecim, z którymi łączy osoby objęte ubezpieczeniem jakakolwiek umowa, w związku lub przy okazji wykonywania tej umowy, a także wskutek jej nieprawidłowego wykonania.

 

Np. - Klient decydując się na zabieg (na twarz, ciało, manicure, pedicure, itd.) zawiera automatycznie umowę na wykonanie tego zabiegu. Zna zarówno koszt, przebieg jak i przewidywany efekt zabiegu. Niestety zawsze coś może pójść nie tak. 

 

Program obejmuje również typowe ryzyka ubezpieczeniowe jak:

  • ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
  • ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
  • ubezpieczenie sprzętu elektronicznego (w tym kosmetycznego) od szkód materialnych,
  • ubezpieczenie kosztów stałych działalności,
  • ubezpieczenie wandalizmu,
  • ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
  • ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków

 

Niezmiernie istotna jest modułowość programu pozwalająca na ubezpieczenie wybranych ryzyk i dostosowanie go do potrzeb klienta.

 

Więcej informacji uzyskacie Państwo odwiedzając naszą stronę

 

www.broker-service.eu

 

Szukasz ochrony ubezpieczeniowej? Chcesz sprawdzić czy są na rynku lepsze oferty dla Twojej firmy? Odwiedź naszą stronę, poproś o ofertę!

Pamiętaj, pytanie nic nie kosztuje!

 

Tomasz Kowalewski
Dyrektor Zarządzający
Broker Service


Szkolenie prowadzone przez austriackiego doradcę żywieniowego - Pana Arnolda Ehrenfeld - dotyczy stylu życia i metod żywienia.

 

W jaki sposób można łatwo zadbać o swoje zdrowie?

 

Jaka różnica jest między artykułami spożywczymi a żywnością i jakie są z tym związane skutki dla naszego zdrowia i samopoczucia?

 

Szkolenie będzie trwało ok. 1 godziny czasu, podczas którego, będzie można stawiać własne pytania.

 


clickmeeting logo

11.11.2013 o godz. 19.00


Dlaczego artykuły spożywcze nie są żywnością i jakie ma to skutki dla naszego zdrowia? Jaki rodzaj diety jest najbardziej odpowiednim dla nas ludzi? W jaki sposób można łatwo zadbać o swoje zdrowie? Tego typu tematy postaram się uczestnikom przybliżyć. Szkolenie będzie trwało ok. 1 godz. czasu podczas którego można także stawiać własne pytania.

 


Zdrowie i natura

października 22, 2013

Holistyczne doradztwo z zakresu zdrowia i żywienia

 

Arnold Ehrenfeld

Najbardziej „popularnymi” schorzeniami są uwarunkowane złą dietą choroby cywilizacyjne?

 

Dzięki odpowiedniej zdrowej żywności i właściwemu odżywianiu się, większość tego typu chorób w ogóle nie powstanie, a za sprawą autoregulacji da się nad nimi zapanować. Holistyczne (całościowe) spojrzenie na chorobę umożliwia ogląd aspektów duchowych (psychosomatycznych), co pozwala na dojście do powodów pozamaterialnych danego schorzenia.

 

Oferowane przeze mnie usługi są ukierunkowane na świadomy i zdrowy styl życia, który dopełni i wesprze pożądane zmiany w Twoim życiu.

 

Analiza żywienia
Coaching żywieniowy
Doradztwo przy zakupach
Szkolenia gotowania wegańskiego
Doradztwo dot. suplementów organicznych

Wystąpienia publiczne, Referaty, Coaching

ON-LINE - Doradztwo żywieniowe


Zapraszam do kontaktu:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 693 282 555

Arnold Ehrenfeld

 

 


W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies, dzięki czemu dostosowuje się ona do Twoich indywidualnych potrzeb. Stosujemy cookies również w celach reklamowych i statystycznych oraz zezwalamy na ich stosowanie przez firmy współpracujące z nami takie jak agencje reklamowe czy firmy badawcze. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdej chwili dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

 

Jakie dane o Tobie zbieramy?

 

Dane zbierane podczas rejestracji

 

Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcji naszego systemu będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie.

 

Dane zbierane automatycznie

 

Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, takie jak Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego.

 

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

 

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą formularza na stronie internetowej czy poprzez pocztę elektroniczną przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail.

 

W jaki sposób wykorzystujemy zbierane informacje?

 

- W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
- Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu.
- Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku.
- Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.
- W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

 

Wykorzystanie cookies

 

Polityka dotycząca ciasteczek (cookies) odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do pkik.pl.

 

Przez używanie stron pkik.pl wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z polityką ciasteczek. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zaprzestać odwiedzin naszych stron.

 

Co to są cookies?

 

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

 

Do czego używamy ciasteczek?

 

www.pkik.pl używa ciasteczek w różnych celach:
- przyśpieszenia ładowania się stron Portalu
- aby sprawniej dopasowywać treści i reklamy dostępne na stronach Portalu (by te mogły sprostać Twoim oczekiwaniom i zainteresowaniom)
- do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć jak ludzie używają naszych stron i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i zawartości.

 

Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

 

Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich?

 

Tak, korzystając z naszych stron możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od współpracujących z nami podmiotów trzecich takich jak np. Facebook, Google, Twitter, a także od firm realizujących na naszych stronach kampanie reklamowe na zlecenie reklamodawców. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.

 

Zmiana polityki prywatności

 

Portal www.pkik.pl nie gromadzi żadnych danych osobowych użytkownika, poza informacjami podawanymi dobrowolnie, np. przez wysłanie do nas wiadomości e-mail.

 

Informacje pozyskiwane od użytkowników są wykorzystywane wyłącznie przez Portal www.pkik.pl w celach kontaktowych i nie są sprzedawane, dzierżawione, wynajmowane ani też w jakikolwiek inny sposób ujawniane osobom trzecim.

 

Firma zbierająca dane: Polska Kosmetologia i Kosmetyka 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 39/3. W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z formularza kontaktowego na stronie kontaktowej.


gl2

 

bf_spa_pl_2012To była rekordowa edycja... 15–16 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbyły się 3. TARGI BEAUTY FORUM & SPA. Rekordowa pod każdym względem edycja zgromadziła 185 wystawców i ponad 8500 odwiedzających. Kluczem do sukcesu tej imprezy stworzonej dla profesjonalistów po raz kolejny okazała się jej wielowymiarowość i kompleksowość – biznes, wiedza i emocje to trzy główne filary, na których zbudowana została koncepcja BEAUTY FORUM & SPA.Idealne miejsce spotkań biznesowych, arena widowiskowych mistrzostw i konkursów oraz kopalnia wiedzy – targi BEAUTY FORUM & SPA to absolutnie wyjątkowe wydarzenie branżowe! Pod  jednym dachem spotykają się tu najlepsze firmy i marki, odbywają się warsztaty i seminaria w ramach licznych kongresów a także emocjonujące zmagania najlepszych z najlepszych. Tegoroczny program szkoleniowy – w tym wykłady i warsztaty praktyczne – spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Ambitni profesjonaliści mogli skorzystać z wiedzy znakomitych wykładowców w ramach Międzynarodowego Kongresu Kosmetycznego (IFC), Międzynarodowego Kongresu Medycyny Estetycznej, Międzynarodowego Kongresu Pielęgnacji Stóp i Podologii oraz Międzynarodowego Kongresu Wellness & Spa. Bilety na znaczną część prelekcji zostały wyprzedane już w ramach przedsprzedaży. Mistrzostwa dostarczyły wielu wrażeń, a wystawcy i odwiedzający chwalili wysoki poziom imprezy  profesjonalną obsługę.

 

Więcej na http://www.beauty-fairs.com.pl/index.php?id=18122


Zapraszamy do wzięcia udziału w Targach Zdrowia i Urody pod nazwą „Piękna Panna Młoda”. Impreza odbędzie się wraz z największymi na Pomorzu targami ślubnymi Wielka Gala Ślubna.

 

Oferta dla firm i osób prowadzących działalność związaną z pielęgnacją urody i zdrowia. Do współpracy zapraszamy przedstawicieli takich branż jak: fryzjerstwo, kosmetyka, medycyna estetyczna, Spa, fitness itp.

 

Każda firma reprezentująca specjalizację związaną z tematem imprezy ma możliwość wykupienia stoiska do 50 % taniej.

 

Impreza daje możliwość promocji własnej działalności i trafienie ze swoimi usługami do szerokiej publiki.
ILOŚĆ MIEJSC WYSTAWIENNICZYCH OGRANICZONA !
Ponadto możliwość wzięcia udziału w specjalistycznym szkoleniu w temacie MAKIJAŻ ŚLUBNY DLA RÓŻNYCH KARNACJI SKÓRY na produktach marki KRYOLAN prowadzonym przez wizażystkę marki KRYOLAN. Szkolenie zorganizowane przez partnera imprezy firmę C.M.C. Cosmetics.

Koszt pokazu klientów C.M.C. Cosmetics to tylko 30zł.

 

to największe Targi Ślubne na Pomorzu Zachodnim, które już po raz dziewiąty odbędą się 20 stycznia 2013 roku. Co roku swoje usługi i produkty prezentuje na niej około 200 wystawców lokalnych i ogólnopolskich. Frekwencja wśród odwiedzających nasze Targi oscyluje w granicach 6 tys. osób w ciągu jednego dnia. Organizowanej z dużym rozmachem imprezie towarzyszą prezentacje multimedialne, pokazy kolekcji ślubnych oraz związane z tematyką ślubno-weselną nowości i degustacje. Samo przedsięwzięcie odbywa się na powierzchni 5000 m kw. przy zaawansowanej technice scenicznej, wizualnej i nagłośnieniowej w halach Międzynarodowych Targów Szczecińskich w Szczecinie przy ulicy Struga 6-8. Organizatorem imprezy jest właściciel portalu e-wesele.pl Szczegółowe informacje odnośnie Targów: Marek Buczkiewicz tel. 609 519 592 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zapisy na szkolenie z makijażu ślubnego:

 

C.M.C. Cosmetics Hurtownia Kosmetyki Profesjonalnej Celina Milejko  ul. Jagiellońska 75, Szczecin tel. 91 485 00 10 / 509 569 410

C.M.C. Cosmetics Hurtownia Kosmetyki Profesjonalnej Celina Milejko Oddział Gorzów ul. Wincentego Witosa 10H/4 tel. 95 735 10 30 / 506 509 706

9wgswww

ppm2013

C.M.C. COSMETICS
Hurtownia Kosmetyków Profesjonalnych
Celina Milejko
ul. Jagiellońska 75
Szczecin 70 - 364
tel. 91 4 850 010


Monika Borys piosenkarka, tancerka, aktorka, fotomodelka. Absolwentka wydziału estradowego Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie.

 

Swoja karierę estradową rozpoczęła już jako dziecko w zespole pieśni i tańca Varsovia. Później zadebiutowała jako aktorka w warszawskim Teatrze Syrena.

 

Rozpoczęła współpracę z Ryszardem Poznakowskim, który do słów Grażyny Orlińskiej skomponował jej pierwszą piosenkę pt. "To nie jest pora na miłość" (w 1987 roku). Z piosenkami tegoż kompozytora występowała również na różnych festiwalach, m.in. na Festiwalu Piosenki Żołnierskiej w Kołobrzegu, zdobywając liczne wyróżnienia. W roku 1988 w plebiscycie czytelników Panoramy została uznana za najlepszy debiut roku. W listopadowej telewizyjnej giełdzie piosenki bezapelacyjnie zwyciężyła piosenką "Słodka Lady".

 

Piosenka "Co ty królu złoty" wykonana w 1989 roku przez Monikę Borys podczas koncertu premier otrzymała nagrodę publiczności Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. W tym samym roku wystąpiła z tym utworem także na Festiwalu w Sopocie. Nagrała wiele teledysków, a jej piosenki cieszyły się ogromnym powodzeniem w konkursie radiowym Programu I Polskiego Radia – Radiowa Piosenka Tygodnia. Na pierwsze miejsce tej listy trafiły nagrania "Co ty królu złoty", "Nie masz prawa" i "Ty uratujesz mnie".

 

W roku 1990 na festiwalu w Opolu, w krótkim koncercie poświęconym pamięci Anny Jantar, wykonała jej utwór "Moje jedyne marzenie". Zaśpiewała także swoje przeboje: "Słodka Lady", "Co ty królu złoty". Kilkakrotnie bisowała. Wtedy też ukazała się jej debiutancka płyta długogrająca, pt. Ściana i groch. Rok później na galowym koncercie opolskiego festiwalu wykonywała w duecie ze swoim mężem Jarosławem Kukulskim utwór "Przydział twój". Na tym samym festiwalu wzięła udział w konkursie, gdzie zaśpiewała piosenki "Dance with Me" i "Słodka Lady". Wydała również płytę z piosenkami dla dzieci.

 

W 1992 roku nagrała kolędy na kolejny album. Na początku roku 1993 wydała single, z piosenkami "Sexy bądź", "Za każdy błąd", "Bóg stworzył dla mnie świat" oraz "Życie jest jak sen". Z tą ostatnią wystąpiła w telewizyjnym konkursie Muzyczna Jedynka. Następnie odsunęła nieco na bok karierę muzyczną, by zająć się rodziną oraz chorym mężem. Na scenę powróciła dopiero dwa lata później, kiedy to nagrała piosenki "Wiara to my", "Nie jestem zła", "Pomóż mi wstać".

 

W roku 2003 pojawiła się informacja o przygotowywanej przez piosenkarkę nowej płycie pt. Stracony czas i promujących ją teledyskach. Nowa płyta została w końcu zatytułowana Chcę..., jednak nie ujrzała światła dziennego. Rok później ukazał się krążek z kolędami w wykonaniu Moniki Borys. Na początku 2008 roku piosenkarka rozpoczęła pracę nad nowymi utworami. Ukazały się one na minialbumie w sierpniu tego samego roku. Znalazło się na nim 6 utworów, z czego jeden to remiks hitu sprzed lat – "Co ty królu złoty". Taki tytuł nosiło też całe wydawnictwo.

 

{gallery}borys{/gallery}


Agnieszka Zydroń wydała dwie książki ( Zazdrość kobieca, 2010 oraz Życie na kredyt, 2011). Pierwsza książka,już w pierwszych miesiacach, po ukazaniu sie na rynku, zyskała statut bestsellera. Książka "Życie na kredyt ", ukazała się w maju, tego roku, i obecnie bardzo dobrze się sprzedaje. W czasie, kiedy zawirowania na rynkach walutowych są bardzo silne, a kursy walut bardzo wpływają na wysokośc rat kredytowych. Pani Agnieszka otrzymuję wiele zaproszeń od mediów, właśnie w związku z tą pozycją. Obecnie jest częstym gościem w TV Biznes, w Warszawie ( programy Po Stronie Konsumenta z panią redaktor Beatą Olszewską oraz Biznes Klub z panią Karoliną Zapaśnik). Nagrania są do obejrzenia na youtube.pl lub stronie internetowej Pani Agnieszki. 24 sierpnia,odbędą się, pierwsze z nagrania do TV 4, program Mała Czarna, gdzie będą poruszane tematy związane z kobietami, naszym życiem na co dzień, jego problemami, psychologią. Ma to być cykl spotkań, w którym Pani Agnieszka bedzie stałym gościem. Jest także Ambasadorką Portalu pkik.pl, o którym twierdzi, że bardzo ją, inspiruje. Uważa że ten Serwis traktuje kobiece piękno kompleksowo, biorąc pod uwagę także nasze wnętrze, psychikę i ducha. Pani Agnieszka otrzymała także, zaproszenie do zostania twarzą Centrum Dermatologii w Katowicach, którego otwarcie przewidziane jest na koniec września. Jest to centrum, które będzie specjalizowało się w ekskluzywnych zabiegach, terapiach i obsłudze klienta ekskluzywnego.

 

Na co dzień, Pani Agnieszka, piszę felietony oraz artykuły do wielu portali kobiecych i informacyjnych a także branżowych - pkik.pl, sn2.pl , onaonaona.pl ( p. Agaty Młynarskiej), ekobiety itd. Pisze także do takich gazet, jak Dziennik Polski oraz Magnes Miasta. Interesuje ją przede wszystkim, tematyka kobieca, psychologia naszych zachowań, związki itd. Obecnie pracuję także nad książką dla klubu sportowego ekstraklasy Cracovia oraz nad poradnikiem na EURO 2012. Poradnik ten, będzie zachęcał, do zdrowego klimatu na stadionach, na które przychodzą także kobiety i dzieci. Pracuję także nad powieścią, którą ma zostać przełożona na scenariusz filmowy.

Recenzje książek, Agnieszki Zydroń, ukazują się miesięcznikach dla kobiet ,takich jak Olivia, Wróżka, Weranda, na wielu portalach i w gazetach codziennych np. w Dzienniku Polskim.


1. Dlaczego zdecydowała się Pani zostać ambasadorką właśnie portalu pkik.pl ?

Na co dzień w swoim życiu staram się kierować zawsze jakością. W każdej branży, dziedzinie mamy ogromny wybór i konkurencję, dlatego najważniejsze jest, aby dokonać go przemyślanie i właściwie. Z wielu portali kosmetycznych Polska Kosmetyka i Kosmetologia wyróżnia się wieloma cechami, jakich zdecydowanie brakuje w innych portalach branżowych. Portal jest bardzo nowoczesny, prężnie rozwijający się, rekomenduje i wskazuje wiele nie tylko kosmetyków, ale także metod i sposobów na dbanie o ciało i duszę. Nie od dzisiaj wiadomo, że na nasze samopoczucie wpływa i to, co widzimy na zewnątrz i to, co wypływa z naszego wnętrza. Pkik właśnie na tych dziedzinach się skupia, co dla mnie, jako kobiety wciąż poszukującej rozwoju jest bardzo ważnie. Na tym portalu kobieta jest traktowana kompleksowo- jako ciało, psychika i dusza. Jesteśmy ujęte w całość i to jest najbardziej pociągające. Doskonale wiemy jako kobiety, że bycie zadbaną, pomalowaną jest bardzo ważnie, jednak nie przyniesie nam pełni szczęścia. Na portalu możemy znaleźć wiele artykułów, które mówią o naszej psychice, zachowaniach, radościach i smutkach. Goszczą tu także znane twarze, które przystępnie pokazują nam swoją osobowość. Zdecydowanie stawiam na pkik i nigdy nie mam zamiaru wycofać się ze swojego wyboru. Przewiduję, że właśnie ten portal ma szansę już w najbliższym czasie stać się najbardziej znanym portalem kosmetycznym w naszym kraju. Z jednej strony pokazuje nam, co jest na rynku dobre, jakie kosmetyki mają na nas zbawienny wpływ, z drugiej strony szanuje naszą złożoną naturę. Poza tym ja bardzo interesuje się sprawami kobiet, piszę głównie dla kobiet i ten portal, tematyka są mi wybitnie bliskie.

 

2. Czy wyborowi kosmetyków poświęca Pani na co dzień dużo czasu?

Dzięki temu, że używam raczej sprawdzonych zestawów, nie mam problemu z wyborem. Dopóki coś mi służy, nie szukam nowego. Taką sytuację mam z kremem na dzień, podkładem, maskarą. Oczywiście jak każda kobieta uwielbiam perfumerie, nowości, śliczne słoiczki i pachnące pudełeczka. Czasami kuszę się na coś zupełnie nowego, jednak doświadczenie pokazuje, że w moim przypadku rzadko kupiony pod wpływem emocji kosmetyk króluje długo w moim asortymencie. Jednak to, co sprawdzone, rekomendowane, wypróbowane najbardziej sprawdza się na stałe w życiu. Drobne eksperymenty zaś dodają tej stałości smaku.

 

3. Jak dba Pani na co dzień o swój wygląd i samopoczucie?

Myślę, że dla każdej z nas wygląd ma duże znaczenie. Wpływa on na nasze samopoczucie, poczucie własnej wartości i sprawia, że dzień staje się dla nas przyjemnym wyzwaniem, nie zaś męką do przebrnięcia ze spuszczoną głową. Obecnie z powodu małego nadmiaru obowiązków poświęcam swojemu wyglądowi dużo mniej czasu, niż jeszcze kilka lat temu, jednak mam nadal rytuały, których sobie nie odpuszczam. Bardzo lubię kosmetyki naturalne, piękne zapachy mydlarni, kąpiele w mleczkach, balsamy i masła do ciała. Kąpiel zawsze była dla mnie wielkim relaksem i nadal uwielbiam celebrować te chwile poświęcone tylko sobie. Przy okazji mogę poczytać książkę, pomyśleć nad życiem, wyłączyć się z otaczającej nas gonitwy. Rano zawsze zaczynam od swojego stałego zestawu kosmetyków do pielęgnacji i do makijażu. Od kilku lat używam wciąż tego samego podkładu, maskary do rzęs i różu. Wszystko więc idzie mi szybko i sprawnie. Wieczorem też stały rytuał i życie staje się piękniejsze. W dzisiejszych czasach bardzo ważna jest pielęgnacja, ochrona skóry przed zanieczyszczeniami, dbanie o nasz wygląd kompleksowo. Moją wielką słabością są kosmetyki do pielęgnacji włosów. Ponieważ mam jasne włosy, nakładam farbę- muszę szczególnie skupić się na ich codziennym nawilżeniu . Staram się nie używać prostownicy, lokówek. Nie jestem jednak w stanie zrezygnować z suszarki, więc łazienkę mam zastawioną wszelkimi termo-maseczkami. Nałogowo używam cementu do włosów, a także jedwabiu. Kilka lat temu zrobiłam swoim włosom wielką, niewybaczalną wprost krzywdę- zafarbowałam je na czarno. Z natury jestem blondynką, więc zmiana nie wyszła mi na dobre. Włosy za nic w świecie nie chciały odpuścić, więc co kilka dni byłam w salonie fryzjerskim na długotrwałych zabiegach. Ostatecznie moje włosy przez dwa lata odzyskiwały ludzki wygląd. Jestem jednak pewna, że gdyby nie profesjonalne kosmetyki i zabiegi, byłabym w skomplikowanej sytuacji lub nawet prawie bez włosów. Nie da się przecenić jakości i ona jest dla mnie najważniejsza.

 

4. Czym się Pani kieruje wybierając kosmetyk z półki w drogerii?

Zawsze stawiam na jakość i dobroczynny wpływ na zdrowie. Kiedy jestem na kupnie jakiegoś kosmetyku, staram się brać z drogerii różne próbki do sprawdzenia. W ten sposób trafiam na produkty, które faktycznie służą mojemu wyglądowi i zdrowiu. Zupełnie nie sugeruję się reklamami. Wolę rekomendację towarzystw, specjalistów a także zadowolonych konsumentek. Czytam etykiety, sprawdzam skład, wypytuję , próbuję i w ten sposób nie muszę szukać w kółko czegoś nowego, bo używam sprawdzonych kosmetyków i jestem zadowolona. W przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych lepiej czasami zainwestować więcej, ponieważ często jest to opłacalne- jakość przekłada się na nasze zdrowie, wygląd i samopoczucie. Często kobiety kupują produkty tanie, choć słabej jakości i z czasem „ leczą" skutki kolejnymi. W rezultacie mają w domu wiele zaczętych, tańszych produktów i nie są z żadnego w pełni zadowolone. Ja wolę kupić jeden porządny kosmetyk- mieć pożytek, oszczędzony czas na dalszych poszukiwaniach i satysfakcję z efektów.

 

5. Jakie kosmetyki posiada Pani zawsze przy sobie?

Chusteczki do demakijażu, maskara, błyszczyk do ust, podkład i puder. To właściwie mój niezbędnik, z którym mogę jechać na bezludną wyspę. No i jeszcze z innej półki, ale też w kwestii zdrowia i samopoczucia- szczoteczka do zębów. Bo pielęgnacja zębów to po włosach moja druga słabość.

 

6. Jakie ma Pani najbliższe plany wydawnicze?

Jak zawsze będę pisała głównie dla kobiet, choć rozszerzam swoje zainteresowania o inne, jednak pokrewne dziedziny życia. Nie ma co ukrywać jednak, że wszyscy jesteśmy ludźmi i nic co ludzkie, nie jest nam obce, dlatego będę zawsze pisała o życiu stawiając w centrum kobietę i jej losy. Piszę obecnie także obszerną powieść, której akcja rozgrywa się w naszych realiach, codzienności. Myślę, że mógłby z niej powstać dobry serial- podobnie jak z naszych wspólnych losów. Najlepsze scenariusze pisze zawsze życie i tego będę się trzymała opisując rzeczywistość. Osobiście nie pociąga mnie fantastyka. Jestem babką z krwi i kości i nasze realia wystarczą mi jako tematy do końca moich dni.

 

7. Czy był moment w Pani życiu, w którym kosmetyki odegrały wyjątkową rolę?

Zdecydowanie najwięcej problemów miałam w dwóch ciążach, kiedy moje ciało i cera bardzo się zmieniały. Ciąża to dla kobiety wyjątkowy czas, kiedy tak wiele zmian zachodzi w tak krótkim czasie. I ciało i psychika kobiety przechodzi wielkie zmiany i warto być na to przygotowanym. Starałam się już przed zajściem w ciążę przygotować ciało na ten trudny choć piękny czas. W trakcie 9 miesięcy obserwowałam jak zmieniam się każdego dnia, czasami z lękiem w oczach. Nie ukrywam jednak, że codzienna pielęgnacja wybranymi kosmetykami przyniosła dobre rezultaty i pomogła mi przejść przez ten czas bez wielkich uszczerbków. Dla naszego wyglądu bardzo ważny jest także sposób odżywiania. Trzeba pamiętać o zdrowiu swoim i dziecka. Ja zawsze stawiam na umiar- czyli jeść w sposób urozmaicony, ale w odpowiedniej ilości i połączeniu. W ciąży bardzo bałam się rozstępów, ale w tym wypadku sprawdzone kosmetyki zdały rezultat. Muszę przyznać, że kobiecość bywa trudna, choć jest pięknym darem. W każdej ciąży inaczej reagowałam na różne produkty. Zdarzało się, że kosmetyk, który służył mi za pierwszym razem, w drugiej silnie mnie uczulał. Trzeba szukać dla siebie zawsze tego, co optymalne. Jestem pewna, że kto chce, zawsze znajdzie- szczególnie przy dzisiejszym tak łatwym dostępie do wszelkich informacji. Każdej kobiecie – także sobie- życzę ciągłego rozwoju, dbania o swoje ciało i ducha, opanowania lęku przed koniecznymi zmianami i odwagi, bez której tyle wspaniałych okazji ucieka nam sprzed nosa. Dbajmy o siebie, a nasz świat będzie piękniejszy i zdrowszy.