Polska Kosmetologia i Kosmetyka to najszybciej rozwijający się portal branżowy w Polsce. Istniejemy na rynku mediów internetowych już od 10 lat i posiadamy ugruntowaną pozycję w kategoriach związanych z branżą Beauty. W naszym portalu znajdą Państwo tysiące ciekawych artykułów związanych z branżą kosmetyczną, medycyną estetyczną oraz spa. Prezentowane przez nas materiały pełnią funkcje edukacyjną i doradczą. PKIK24.pl to doskonałe miejsce na prezentację Państwa marki a także na reklamowanie oferowanych produktów.
JAK ZDOBYĆ KLIENTA DLA TWOJEGO SALONU Celem każdego kosmetologa jest sukces i stała, wysoka liczba wizyt w salonie. Po przeanalizowaniu szeregu cieszących się popularnością gabinetów kosmetycznych przygotowaliśmy dla Ciebie kilka cennych rad, które pomogą sprzedawać więcej usług i przyciągać więcej klientów. Jeśli chcesz być na szczycie biznesu kosmetycznego, te informacje będą dla Ciebie bardzo pomocne. * UŁÓŻ ROZSZERZONĄ LISTĘ USŁUG
Tak, wiemy, że już to masz. Gdzieś w dobrze widocznym miejscu, na ścianie obok lady recepcyjnej. Ale tego nie wystarczy! Wielu klientów potrzebuje dużo czasu, by zapoznać się z całą listą dostępnych zabiegów, i tego zazwyczaj nie wystarcza, jak się przychodzi do salonu na umówioną wizytę.
Dobrym rozwiązaniem będzie stworzenie listy usług na ulotkach – można je dawać klientom do bliższego zapoznania się w domu. Można też go wysyłać pocztą elektroniczną.
W odróżnieniu od wersji, która wisi na ścianie, lista usług "na wynos" ma być bardziej szczegółowa.
Oprócz nazwy i ceny umieść w niej:
-
Czas trwania zabiegu
-
Jak odbywa się zabieg
-
Jakie są funkcje zabiegu
-
Zalecana ilość zabiegów w kursie
-
Szczegóły zabiegu
PRZEWYŻSZAJ OCZEKIWANIA
Zawsze jest dobrze otrzymać więcej, niż oczekujesz, nawet jeśli chodzi o coś bardzo proste.
Na przykład:
Nanieś serum lub krem w trakcie zabiegu albo po nim za darmo
- Zrób klientowi masaż
- Opowiedz o prawidłowej pielęgnacji skóry po zabiegu
- Udziel kilku rad o tym, jak wprowadzić nowe elementy w codzienną pielęgnację
- Podziękuj klientowi za pomoc w przeprowadzeniu zabiegu
- Pochwal klienta za cierpliwość podczas nieprzyjemnego zabiegu
- Odznaczaj polepszenia po zabiegach, podkreślaj ich pozytywne efekty
PROMOCJA, PROMOCJA!
Zniżki na zakup całego kursu zabiegowego – stary jak świat chwyt do zachęcania klientów. I wciąż działa.
Nie rozczaruj swoich klientów – pozwól, że zaoszczędzą dokonując większego zakupu. To sytuacja win-win, w której wygrają obie strony: klient oszczędza pieniądze. Ty otrzymujesz stałego klienta, przywiązanego nie tylko przez opłacony kurs zabiegowy, ale też przez przyjemne doświadczenia, związane z otrzymaną zniżką przy zakupie Twoich usług.
PODNOSIMY ŚREDNI KOSZT RACHUNKU
Zaproponuj klientowi dodatkową usługę, którą możesz zapewnić równolegle z już wykupioną.
Na przykład:
- zaproponuj dodatkową maseczkę do twarzy
- Zorganizuj kompleks zabiegów "na większą skalę" załączając 3-4 kosmetologów
- Zorganizuj zabieg "w 4 ręki", gdy z jednym klientem pracuje od razu dwóch kosmetologów
- Klienci lubią taki format zabiegów, jest zazwyczaj kojarzony z salonami kosmetycznymi z wyższej półki i drogimi usługami.
PLOTKI W NOWEJ ODMIANIE
Utwórz społeczność, w której będzie informować klientów o nowościach, promocjach i innowacjach. W tym celu świetnie się spisują grupy w messengerach. Poproś klientów, by dodawali swoich koleżanek, które też są zainteresowane w Twoich usługach. W taki nieskomplikowany sposób możesz dotrzeć do większej ilości klientów i skutecznie komunikować z grupą docelową.
- Korzystaj z portali społecznościowych
- Regularnie zamieszczaj na swoich stronach wpisy zawierające wskazówki co do pielęgnacji skóry
- Dziel się pożyteczną wiedzą
- Nie umieszczaj za dużo autoreklamy
- Rób zdjęcia "przed" i "po"
- Obowiązkowo upewnij się, że klient się zgodził na fotografowanie i opublikowanie jego zdjęć w internecie – zawsze pytaj o zezwolenie.
W miarę rosnącej popularności Twojej strony będzie rosnąć też popularność salonu – to sprawdzony sposób na znalezienie nowych klientów.
ZNIŻKA DLA KOLEŻANEK
Prosty i zrozumiały sposób, o którym się często zapomina albo stosuj niewłaściwie.
Obowiązkowo rób zniżkę dla tych, kto przeprowadza do Twojego salonu nowych klientów. Przy tym drobny prezent lub zniżkę mają otrzymać oba – ten, kto przeprowadził, i ten, kogo przeprowadzono. Zastanów się, co możesz dać bez większych strat lub szkody dla biznesu, i koniecznie od czasu do czasu ogłaszaj "Dni koleżanek" (albo zrób promocję stałą).
ZDJĘCIE NA PAMIĘĆ
Rób zdjęcia przed początkiem pierwszego i po zakończeniu ostatniego zabiegu z kursu, by można było zaobserwować postępy.
Zapytaj klienta, czy możesz zamieścić te zdjęcia na swojej stronie, i jeśli nie mają nic przeciwko – śmiało korzystaj z obrazków do demonstracji skuteczności zabiegów.
Między innymi, nasza firma już od ponad 4 lat skutecznie wyposaża salony i gabinety kosmetyczne. Mamy ponad 25 000 zadowolonych klientów. Marka Zemits jest liderem kosmetologii aparatowej na świecie pochodzącym z USA. Dołącz do rodziny Zemitsi otrzymaj: * darmowe szkolenia
- raty 0%
- gwarancję na 2 lata
- darmowy test urządzeń
- wsparcie marketingowe
Zarabiaj więcej i bądź na szczycie branży beauty!
Zobacz nasze produkty na stronie.
Dodatkowo, raz w miesiącu publikujemy ciekawe materiały o kosmetologii, żebyście mogli być na czasie z nowościami na rynku, oto nasz blog.
+48 (22) 102 1945
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ul. Brukowa 6A,
05-092 Łomianki